Wij vervullen een loketfunctie voor alle huurders en gebruikers en dragen zorg voor verbetering van het gezamenlijke beheer. Afhankelijk van de vraag wordt de dienstverlening van de Front- en/of BackOffice op maat ingezet. Op gebied van onderhoud van de accommodaties en de buitenterreinen adviseren en ondersteunt Utrecht de huurders van het pand, waardoor een gelijkwaardig kwaliteit- en serviceniveau voor gehuurde ruimtes behaald wordt.
Wat willen we bereiken?
Facilitair beheer van (multifunctionele) accommodaties naar tevredenheid gebruikers
Effect-indicatoren
Nul- | Reali- | Doel- | Doel- | Doel- | Doel- | Details | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gemeentelijk vastgoed dat aansluit bij de huidige en wensen van de gebruikers | 7,0 (2008) | 7,4 | 7 | 7 | 7 | 7 | |||||||||||||||||||||||||
|